Wpisy z miesiąca Listopad 2011 - Instrukcja.pl

Wpisy z miesiąca Listopad 2011

Notebook / Tablet PC Semi-Rugged o wzmocnionej konstrukcji w ofercie NoteStar

Firma BMF - dystrybutor sprzętu marki NoteStar zaproponowała notebooka convertible dla ludzi pracujących w terenie. Konstrukcja jest wytrzymała na zdarzenia losowe chroniąc sprzęt przed uszkodzeniem.

To jedno z najciekawszych rozwiązań dla ludzi używających notebooka w terenie. Wytrzymała konstrukcja zapewnia bezpieczeństwo przed uszkodzeniem w sytuacjach losowych, porty zabezpieczone klapkami, klawiatura, tauchpad i klawisze funkcyjne odporne na zalanie. Notebook NC120C jest odporny na wstrząsy, wibracje i upadek z wysokości 120cm. Przy zastosowaniu dysku SSD można korzystać z NC120C w temperaturze od - 20 °C. Matryca 12.1 cala WXGA obracana pozwala komfortowo korzystać z komputera jak z klasycznego notebooka a w terenie po przekształceniu (odwróceniu matrycy i położeniu na klawiaturze) korzystać z ergonomicznej funkcji tablet. Opcjonalnie można zamówić system Sunlight Readable Display gwarantującej pełną czytelność ekranu nawet przy jaskrawym słońcu.

Konfiguracja modelu Notestar NC120C jest bardzo mocna: CPU Core i5-540UM 1.2GHz, RAM DDR3 max do 8 GB, Dysk 2.5'' 250GB do 640GB z opcją zmiany na wersję SSD, komunikacja LAN, WiFi, Bluetooth i opcjonalnie 3G i GPS. Komputer posiada szereg popularnych portów: 1 x USB 2.0, 1 x USB 2.0/eSATA, 1 x słuchawki, 1 x mikrofon, 1 x RJ45, 1 x zasilanie, 1 x VGA, 1 x port INBOX, 1 x czytnik kart SDHC, 1 x Express Card 34, 1 x port stacji dokującej, a dodatkowo przez wymienny moduł ‘'INBOX'' można rozszerzyć konfigurację laptopa o odpowiedni Wymienny moduł:
1. 2 x USB 2.0, 1 x RS232 - Standard
2. 1 x USB 2.0, 1 x Smart Card Reader - opcja
3. Gobi 2000 (modem 3G i moduł GPS) - opcja
4. Druga kamera 2MP do tworzenia dokumentacji - opcja

Dla bardziej wymagających klientów, którzy wymagają jeszcze wyższych parametrów wytrzymałościowych NoteStar przygotował model NoteStar NC185C

Więcej na www.notestar.eu

 

 

Plantronics MDA200 Adapter plug and play do UC

Dzięki nowym produktom, które znalazły się w portfolio Plantronics połączenie "plug and play" w Unified Communications jest realne. Adapter MDA200 sprawia, że urządzenia Plantronics przeznaczone do UC stały się teraz wielofunkcyjne.

Firma Plantronics poszerzyła swoją ofertę o nową kategorię urządzeń, które mają pomóc firmom w przejściu od wykorzystywania wyłącznie tradycyjnych telefonów stacjonarnych do zastosowania infrastruktury zunifikowanej komunikacji (UC). Do produktów, które umożliwiają zamianę należą m.in.: nowy multi adapter MDA200 oraz przewodowe i bezprzewodowe adaptery USB.

Produkty Plantronics Enabler do UC zostały zaprojektowane dla zmaksymalizowania wykorzystania przez działy IT w firmach pierwotnej inwestycji w infrastrukturę do tradycyjnej komunikacji głosowej, na którą składają się telefony stacjonarne i urządzenia audio do komunikacji. Wykorzystujący stacjonarną bazę, MDA200 stanowi opcję dla elastycznych środowisk pracy. Obsługuje przewodowe i bezprzewodowe zestawy słuchawkowe USB, pozwalając na odbieranie i kończenie, zatrzymywanie oraz przełączanie połączeń z dowolnego podłączonego urządzenia przez naciśnięcie jednego przycisku.

- Firmy potrzebują dziś elastyczności i poszukują nowych sposobów wykorzystania istniejących technologii - powiedział Bill Loewenthal, wiceprezes Unified Communications w Plantronics. - MDA200 zapewnia elastyczność i pozwala na pełne wykorzystanie posiadanych urządzeń audio Plantronics. Bez względu na to jaki zestaw słuchawkowy jest używany - przewodowy, bezprzewodowy DECT lub Bluetooth, MDA200 można podłączyć do niego zarówno softphone'y, jak i telefony stacjonarne pracowników przedsiębiorstwa.

MDA200 zapewnia działom IT możliwość wykorzystania istniejących urządzeń, podczas pilotażu, testowania lub wdrażania softphonów wiodących dostawców UC, takich jak: Avaya, Cisco, IBM i Microsoft. Produkty Plantronics z kategorii Enabler UC obejmują również szereg adapterów USB do przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, które umożliwiają podłączenie niemal każdego zestawu słuchawkowego Plantronics do urządzenia USB.

Urządzenia UC Plantronics

• MDA200 - multi adapter, łączy telefon stacjonarny i komputer
• DA Series - adaptery, które przekształcają przewodowe urządzenia audio Plantronics w USB
• BT300TM - Bluetooth USB adapter, łączy zestaw słuchawkowy Bluetooth z komputerem
• D100TM - bezprzewodowy adapter USB DECTTM, łączy wszystkie słuchawki Plantronics Savi oraz zestaw słuchawkowy CS500 DECT z komputerem

 

Samsung GALAXY Note na polskim rynku

Samsung Electronics Polska wprowadza na polski rynek unikalne urządzenie łączące możliwości smartfonu i tabletu - Samsung GALAXY Note. Model pojawi się w sprzedaży zarówno na wolnym rynku, jak i u operatorów telefonii komórkowej.

GALAXY Note wyposażono w najwyższej jakości ekran HD Super AMOLED o przekątnej 5,3 cala. Jego rozmiar i wyjątkowa jakość obrazu pozwalają zapewnić najlepsze wrażenia wizualne i użytkowe, szczególnie w przypadku pracy mobilnej. Kolejną innowacją w urządzeniu jest wprowadzanie danych nie tylko dotykowo za pomocą palca, ale też poprzez zaawansowany rysik S-Pen - dzięki temu GALAXY Note pozwala tworzyć ale też odbierać więcej i łatwiej, treści. Błyskawiczną i bezproblemową pracę nowego urządzenia gwarantują dwurdzeniowy procesor taktowany zegarem 1.4 GHz we współpracy z systemem operacyjnym Google Android 2.3.

Unikalne narzędzia, dedykowane aplikacje

S-Pen to narzędzie dla wielbicieli odręcznego wprowadzania danych - rozbudowany moduł rozpoznawania pisma pozwala łatwo i bez dodatkowych czynności przekształcić wprowadzane znaki w cyfrowy zapis. Narzędzie sprawdzi się również w przypadku bardziej artystycznego wykorzystania GALAXY Note - odpowiednia czułość pozwala swobodnie tworzyć szkice i rysunki.

Pojawieniu się na rynku GALAXY Note towarzyszy premiera nowej kategorii aplikacji w Samsung Apps „S Choice", pozwalających cieszyć się możliwościami nowego sposobu wprowadzania danych. OmniSketch i Zen Brush to aplikacje oferujące szereg dodatkowych opcji przy szkicowaniu i rysowaniu na GALAXY Note.

Wyjątkowy obraz

Rozdzielczość i rozmiar ekranu GALAXY Note zapewniają komfortowe korzystanie z e-booków, prezentacji PowerPoint oraz znacznie usprawniają przeglądanie stron internetowych, redukując potrzebę przewijania, czy powiększania obrazu. 5,3 cala to obecnie największy rozmiar podstawowego urządzenia mobilnego, jednak grubość zaledwie 9,6 mm pozwala łatwo zmieścić urządzenie w kieszeni marynarki czy damskiej torebce.

 

BenQ EW2730 - monitor 1080p LED z matrycą VA i pilotem

Matryca VA o czasie reakcji 8 ms GtG i kątach widzenia 178° / 178°, jasność 300 cd/m2, rozdzielczość Full HD (1920x1080), funkcja PIP/PBP - jednoczesne wyświetlanie obrazów z dwóch różnych źródeł. Wbudowane głośniki 2x3W. Dwa gniazda HDMI, 4 gniazda USB.

Firma BenQ poinformowała o wprowadzeniu najnowszego modelu monitora LED z matrycą VA z serii EW - EW2730. Monitor charakteryzuje się kontrastem 3.000:1, technologią Senseye® Human Vision z pełnym wsparciem dla 8-bitowego przetwarzania koloru oraz technologią AMA.

27 calowy monitor EW2730 wykonany w technologii LED posiada wysokiej klasy matrycę VA oferując użytkownikom kontrast 3.000:1 z duża głębią kolorów w szczególności w przypadku filmów i scen w ciemnych barwach. Dynamiczny kontrast (DCR) 20mln:1 dodatkowo pogłębia kolorystykę, dając w konsekwencji na ekranie bardzo naturalny i barwny obraz. 8-bitowe przetwarzanie barw zapewnia tworzenie kolorów z palety 16,7 miliona odcieni kolorów. Monitor dostosowany jest do rozdzielczości Full HD - 1920x1080 pikseli. Model ten oferuje także wiele użytecznych funkcji i parametrów np. Smart Focus - pozwala powiększyć fragment obrazu, Super Resolution - zwiększa jakość obrazów w niskiej rozdzielczości w celu optymalnej ilości szczegółów, PIP/PBP - obraz-w-obrazie to możliwość wyświetlenia dwóch obrazów np. z dwóch różnych źródeł sygnału, 3D Nose Reduction - automatyczne usunięcie różnego typu szumów obrazu. Zdalne sterowanie monitorem umożliwia dołączony pilot.

BenQ EW2730 i jest dostosowany do obsługi wielu dzisiaj stosowanych standardów interfejsów i gniazd podłączeniowych. Posiadają wejścia i wyjścia audio, dwa głośniki o mocy 3W, dwa porty HDMI oraz DVI-D i D-Sub. Ponadto, ma wbudowane cztery porty USB. Dostępny jest także model EW2730V mający dodatkowo gniazda: component video RCA.
Firma BenQ, tak jak w przypadku innych modeli monitorów, dołożyła starań aby seria EW oferowała nie tylko najwyższej klasy parametry, ale także stanowiła odzwierciedlenie najnowszych trendów pod względem stylistyki i jakości wykonania. Stosując wykończenia z metalu, projektanci BenQ uzyskali w efekcie nowoczesny wygląd pasujący do dzisiejszego stylu życia oraz pasujący do pomieszczeń i otoczenia.

Dostępność i ceny
Monitor będzie dostępny w Polsce w sugerowanej cenie detalicznej: EW2730 1.599 zł z VAT lub 1.699 zł za model EW2730V. Gwarancja 36 miesięcy w systemie door-to-door.

Parametry techniczne BenQ EW2730 i EW2730V
Matryca 27" VA LED
Maksymalna rozdzielczość 1920 x 1080
Wielkość piksela 0.311 mm
Jasność 300 cd/m2
Kontrast 3.000:1 DCR:20,000,000:1
Czas reakcji matrycy 8 ms (GtG)
Obszar widzialny 597.6 x 336.15 mm
Kolory 16.7 milliona
Kąt widoczności (L/P; G/D) 178° / 178°
Sygnał wejściowy D-sub / DVI-D / HDMI x2 / headphone jack / audio line in / audio line out
i dodatkowo w modelu EW2730V - component video RCA
Częstotliwość pozioma kHz 30 ~ 83
Częstotliwość pionowa Hz 50 ~ 76
Szerokość pasma wideo MHz 205 MHz
Temperatura kolorów Czerwony/sRGB/Niebieski + tryb użytkownika
Pobór mocy 70W (max) / 28W (Tryb Eko)
Zasilanie Zasilacz wbudowany
Cechy Technologia Senseye® Human Vision
Advanced Motion Accelerator (AMA)
Windows® 7 Kompatybilny
HDCP
Głośniki 3W x2
USB Hub (4x downstream, 1x upstream)
Pochylenie (Tilt) Tilt (down / up) -5 ~ 20
Wymiary (Wys. x Szer. x Gł.) 515 x 661.5 x 190.1 mm
Waga Netto: 7.3 kg. Brutto: 10.4 kg.
Akcesoria VGA / audio / USB kabel / pilot
Kolor Produktu Czarny z metalicznym akcentem
Certyfikat VISTA Premium
Montaż ścienny VESA Tak - opcjonalnie 100 x100

 

 

###

BenQ Corporation www.BenQ.com
Korporacja BenQ jest wiodącym światowym projektantem i producentem cyfrowych urządzeń dla domu i biura: projektorów multimedialnych, monitorów LCD, laptopów PC, netbooków, komputerów typu All-in-one PC, wyświetlaczy LCD, aparatów cyfrowych, telefonów komórkowych, komputerów przenośnych, urządzeń pamięci masowej, czytników eBook, telefonów komórkowych, nośników oraz klawiatur i myszy komputerowych.
Zgodnie z motto "Bringing Enjoyment and Quality to Life" BenQ łączy w swoich produktach bardzo wysoki poziom i technologiczne zaawansowanie z łatwością i przyjemnością obsługi, zarówno w pracy jak i w rozrywce.

BenQ Group
Grupę BenQ tworzą firmy, które działają na rynku niezależnie od siebie, jednocześnie ścisłe ze sobą współpracując i wykorzystując wspólne zasoby i doświadczenie. W skład Grupy BenQ wchodzą: BenQ Corporation, AU Optronics Corporation (trzeci na świecie producent wielkoformatowych matryc TFT-LCD), Qisda Corporation, Darfon Electronics Corporation, BenQ Materials Corp., BenQ Guru Software Co., BenQ Hospital, BrightView Corp., Cando Corporation, Daxin Materials Corp., Darwin Precisions, Ltd, Dazzo Technology Corp., Forhouse Corp., SiPix Imaging, Lextar Electronics Corp., Raydium Semiconductor Corp., Trident Medical Corp., and Wellypower Corp.

BenQ w Polsce www.BenQ.pl
BenQ oferuje na polskim rynku tylko wybrane grupy produktowe: projektory multimedialne, monitory LCD, aparaty cyfrowe, kamery wideo, netbooki, myszki i nośniki (CD, DVD, blu-ray).
Według niezależnych rankingów analityków rynku, od 2006 roku BenQ zajmuje w Polsce pierwsze miejsce pod względem liczby sprzedanych projektorów multimedialnych i 3 lub 4 (różnie w kolejnych kwartałach roku) pod względem sprzedaży monitorów LCD.

 

Tuner micro Cabletech do odbioru DVB-T dla zwolenników mobilnych technologii

Oferta marki Cabletech poszerzyła się o produkt idealny dla miłośników mobilnych technologii. W sprzedaży dostępny jest tuner micro Cabletech URZ0085, który umożliwia oglądanie programów naziemnej telewizji cyfrowej zarówno w domu, jak też w podróży.

Tuner micro Cabletech URZ0085 to niewielkich rozmiarów urządzenie, oparte na procesorze IT9135, przeznaczone do odbioru kanałów naziemnej telewizji cyfrowej w komputerze, w standardzie 1080i HDTV. Dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu z interfejsem Plug&Play USB 2.0 instalacja tunera jest niezwykle łatwa i szybka.

Produkt charakteryzujące się dużą czułością na sygnał, a także posiada wiele rozbudowanych funkcji m.in. napisów, teletekstu (VBI), zatrzymania kanału transmitowanego na żywo (Time Shift), obsługi w czasie rzeczywistym nagrywania i odtwarzania w jakości DVD. Dodatkowo tuner micro Cabletech URZ0085 umożliwia dostosowanie jasności, kontrastu, nasycenia i ostrości obrazu, a także posiada funkcję przechwytywania obrazu w formacie BMP. Urządzenie odtwarza dźwięk w standardzie Dolby Digital oraz obsługuje format DVD, VCD, MPEG i MP3.
Działanie tunera micro Cabletech URZ0085 charakteryzuje także bardzo niski pobór mocy.

Do zestawu dołączona została przenośna antena z przejściówką, umożliwiająca podłączenie do anteny o większej czułości, a także pilot zdalnego sterowania.

Więcej informacji na stronie www.cabletech.pl

Sugerowana cena detaliczna: 80 zł.


###

Cabletech to producent różnego typu kabli, czasz antenowych, konwerterów oraz tunerów DVB-T, a także kamer, videofonów, systemów monitoringu oraz innych akcesoriów elektronicznych. Produkty Cabletech od lat obecne są na rynku polskim i europejskim ciesząc się dobrą renomą zarówno wśród amatorów jak i profesjonalistów. Produkowane wyroby posiadają certyfikaty potwierdzające ich wysoką jakość oraz zgodność z normami określonymi w polskich i międzynarodowych standardach (między innymi Certyfikat Instytutu Łączności oraz deklaracje zgodności CE).

 

SafeSync for Business to gwarancja wyższego poziomu bezpieczeństwa

Firma Trend Micro Incorporated, globalny lider w dziedzinie rozwiązań bezpieczeństwa w internecie, prezentuje najnowszą wersję Trend MicroTM SafeSyncTM for Business.

Jest to najefektywniejsze i najbezpieczniejsze narzędzie pozwalające małym i średnim przedsiębiorstwom na odtwarzanie, udostępnianie i przechowywanie plików firmy. Bez względu na to gdzie, kiedy i jak użytkownik łączy się z siecią, może bezpiecznie zarządzać swoimi plikami przy pomocy dowolnego urządzenia z dostępem do internetu pracującego na systemach Windows, Mac, iOS i Android - laptopa, komputera stacjonarnego, smartfona czy tabletu, spełniającego minimalne wymagania systemowe.

W przeciwieństwie do innych podobnych produktów, SafeSync for Business oferuje dostępność usług na poziomie 99.9%. Każdy klient biznesowy, który stwierdzi dostępność usług na niższym poziomie, ma prawo zażądać zwrotu pieniędzy zgodnie z klauzulą zawartą w umowie. Dane biznesowe są teraz bezpiecznie przechowywane w całkiem nowym, europejskim centrum danych, wykorzystującym rozwiązanie szyfrujące Trend Micro - SecureCloud.

Filip Demianiuk, Regional Technical Manager International Markets North w firmie Trend Micro, komentuje: „Dla małych i średnich przedsiębiorstw zmiany często wiążą się z ryzykiem, a przenoszenie się do chmury nie jest wyjątkiem. Pracownicy tych firm z pewnością poczuliby się pewniej, gdyby wiedzieli, że mogą odczytywać i udostępniać swoje pliki kiedy tylko tego potrzebują, przy pomocy dowolnego urządzenia - a wszystko to ze świadomością, że dane pozostaną bezpieczne. Ulepszenia dodane w tej wersji produktu dają nam pewność, że możemy sprawić, by dane przechowywane w chmurze były łatwo dostępne i bezpieczne - a dokładnie tego potrzebują małe i średnie przedsiębiorstwa. Wielu producentów mówi to samo, lecz my wraz z SafeSync for Business oferujemy gwarancję w postaci zwrotu gotówki w przypadku dostępności do usług na poziomie niższym niż 99.9%. Oto jak pewni jesteśmy tego produktu."

Oprócz nowych ulepszeń usługi, dodano również następujące udoskonalenia:
- Wygląd i charakter interfejsu - Łatwiejszy w nawigacji, z uproszczonymi ustawieniami i opcjami,
- Przeciągnij i upuść - Użytkownicy mogą po prostu przeciągać i upuszczać pliki do nowego folderu SafeSync, aby natychmiast zsynchronizować je z chmurą,
- Mobilność - Folder SafeSync jest dostępny za pośrednictwem każdego urządzenia z zainstalowanym klientem SafeSync lub aplikacją mobilną, bez potrzeby dalszej konfiguracji,
- Możliwość zmiany dowolnego folderu w folder SafeSync - Nie ma potrzeby przenoszenia plików do osobnego folderu SafeSync, kliknięcie prawym przyciskiem myszy na dowolnym folderze może zmienić go w folder synchronizowany,
- Lepsza kontrola - Użytkownicy mogą synchronizować wybrane foldery na różnych komputerach i urządzeniach mobilnych, aby uniknąć przeciążenia dysku jednego z urządzeń.
Pełna lista funkcji korzyści dla biznesu:
- Pomaga firmom zwiększyć produktywność - Dostęp do plików z każdego miejsca, o każdej porze, przy pomocy każdego z wymienionych urządzeń; całkowicie przebudowany interfejs pozwala teraz na szybkie przeciąganie i upuszczanie plików wprost do zsynchronizowanego folderu, natychmiastowo udostępniając je dla wszystkich zsynchronizowanych urządzeń.
- Przyspiesza proces podejmowania decyzji i działań biznesowych - Umożliwia łatwe i natychmiastowe udostępnianie plików współpracownikom i osobom trzecim związanym z działaniami firmy.
- Wspomaga niezawodne funkcjonowanie firm - dostępność usługi na poziomie 99.9% gwarantowana klauzulą o prawie do zwrotu pieniędzy.
- Pomaga ograniczyć koszty i ryzyko związane z infrastrukturą - Łatwa w użyciu funkcja „file-server-as-a-service"(„serwer plików jako usługa") umożliwia firmom zwiększenie wydajności pracy bez kosztów, komplikacji i zależności związanych z tradycyjnym serwerem.
- Dedykowane centrum danych dla regionu EMEA pomaga chronić firmę przed ryzykiem związanym z zarządzaniem danymi - Wszystkie europejskie firmy korzystające z SafeSync synchronizują swoje zasoby za pośrednictwem położonego w Niemczech centrum danych Trend Micro dla regionu EMEA. Dzięki temu informacje te są objęte ochroną przez rygorystyczne przepisy o bezpieczeństwie danych obowiązujące w Europie. Dane klientów z regionu EMEA pozostają w centrum danych w Niemczech i nie są kopiowane nigdzie indziej, dzięki temu zapewniona zostaje prywatność i bezpieczeństwo, a minimalizowane zostaje ryzyko związane z zagubieniem, kradzieżą lub awarią techniczną.
- Pomaga ograniczyć błędy w zarządzaniu danymi, dublowanie zadań i wykonywanie niepotrzebnej pracy - Oparta na chmurze synchronizacja plików przy pomocy dowolnego urządzenia wykorzystywanego w firmie zapewnia użytkownikom dostęp do najnowszych wersji plików.
- Wspomaga proces naprawy i planowania kryzysowego - Zabezpiecza dane na wypadek utraty sprzętu, kradzieży, awarii technicznej lub innego wypadku, przechowując kopię zapasową w chmurze.
- Daje firmom kontrolę nad plikami od momentu ich powstania - Konsola www nie tylko daje firmom dostęp do plików znajdujących się w sieci, umożliwia też zarządzanie i aktualizację kont nowoprzybyłych lub odchodzących pracowników.
- Pomaga ograniczyć bieżące koszty operacyjne i administracyjne - Jedna licencja dla całej firmy i jedna data ważności. Nie trzeba martwić się o szereg subskrypcji z różnymi terminami wygaśnięcia usług i możliwościami odnowienia licencji; licencja dla wszystkich użytkowników może zostać odnowiona w tym samym momencie.
- Wspomaga bardziej wydajne wykorzystanie przestrzeni dyskowej - Każdy z użytkowników otrzymuje 50GB miejsca przypisanego do centralnego magazynu danych firmy, co zapewnia większą elastyczność bez skomplikowanego systemu przydziałów.

Dostępność na świecie
SafeSync for Business jest dostępny w następujących wersjach językowych: angielska, hiszpańska, włoska, francuska, niemiecka i turecka. Ceny produktu rozpoczynają się od 66 Euro od użytkownika (50GB) na okres jednego roku i spadają wraz ze wzrostem liczby licencji.

Wymagania systemowe:
SafeSync for Business klient/strona www:
Dysk twardy: 50MB
Pamięć RAM: 1GB dla Windows 7/Vista, Mac OSX; 512MB dla Windows XP (zalecane 1GB)
Wymagane systemy operacyjne:
 Windows 7 SP1, Windows Vista SP2 (32 i 64-bit), Windows XP SP3 (tylko 32-bit)
Mac OSX 10.5.8, 10.6, 10.7 (32 i 64-bit)
Strona SafeSync:
Internet Explorer 7, 8 i 9 (32-bit i 64-bit)
Firefox 3.6, 4, 5, 6 i 7
Safari 4 i 5
Chrome 13 i 14
Przeglądarki mobilne dla iPhone/iPad, Android, Windows Mobile
Dla aplikacji mobilnych:
iOS 3.1.3 lub nowszy
Android 2.2 lub nowszy

 

SafeSync pozwoli na pożegnanie się z kopiami zapasowymi

Firma Trend Micro, globalny lider w dziedzinie rozwiązań bezpieczeństwa w internecie, prezentuje SafeSync 5.0 - rozwiązanie, które zabezpiecza każdy aspekt cyfrowego życia.

SafeSync wychodzi poza prostą funkcję robienia kopii zapasowej online. Gwarantuje użytkownikowi, że bez względu na to gdzie i za pomocą jakiego urządzenia (laptop, desktop, Mac, smartfon, tablet) łączy się z siecią, może zawsze otwierać i aktualizować swoje pliki - i to przy poziomie zabezpieczeń niespotykanym w żadnym innym rozwiązaniu tego typu.

Filip Demianiuk, Regional Technical Manager International Markets North w firmie Trend Micro, komentuje: „Cyfrowa codzienność, w której żyją konsumenci, wymaga wysokiego poziomu synchronizacji i ochrony danych, które - mówiąc szczerze - nie mogą być zapewnione przez proste rozwiązania oparte na kopiach zapasowych, z których korzystano do tej pory. Wiemy, że większość naszych klientów posiada więcej niż jedno urządzenie z dostępem do sieci, a wielu traktuje swoje smartfony i tablety jako przedłużenie komputera. Dlatego tak ważne jest to, że SafeSync odchodzi od koncepcji robienia kopii zapasowych - dane są bowiem umieszczane w chmurze, zawsze dostępne i bezpieczne. Możemy na przykład zsynchronizować pliki z naszego komputera, smartfonu lub iPada i obejrzeć je potem przy pomocy jakiegokolwiek urządzenia z dostępem do sieci, całkowicie bezpiecznie".

Rewolucyjne funkcje, zalety i usprawnienia
- Dedykowane europejskie centrum danych; szyfrowanie od końca-do końca - W przeciwieństwie do innych firm, Trend Micro przechowuje teraz wszystkie pliki z SafeSync w Europie i nigdzie indziej. Firma wykorzystuje dedykowane centrum danych, obsługiwane, konserwowane i będące własnością Trend Micro - oficjalne otwarcie data center miało miejsce dziś. Pliki są zatem pod pełną ochroną obowiązujących w Europie rygorystycznych przepisów o bezpieczeństwie danych. Skupienie na bezpieczeństwie danych użytkowników jest też widoczne w dostępnej w standardzie funkcji szyfrowania od końca-do końca. Oznacza to, że dane są bezpieczne zarówno podczas transmisji, jak i przechowywania w centrum danych.

- Synchronizacja i Ochrona - Automatyczna, natychmiastowa i nieprzerwana synchronizacja wszystkich potrzebnych danych pomiędzy urządzeniami osobistymi odbywająca się za pośrednictwem chmury. Nawet jeśli urządzenie użytkownika zostanie zgubione, skradzione lub uszkodzone, wszystkie dane pozostaną bezpieczne w chmurze - z możliwością uzyskania dostępu do nich za pomocą któregoś z pozostałych urządzeń.

- Przechowywanie i Zarządzanie - Każdy z użytkowników otrzymuje osobistą przestrzeń do przechowywania danych wraz z konsolą online do zarządzania plikami za pośrednictwem dowolnego interfejsu z dostępem do internetu. Muzyka, zdjęcia, filmy i inne cenne fragmenty życia są dostępne na wyciągnięcie ręki - łatwo jest także nimi zarządzać.
- Udostępnianie - Bezpieczne, natychmiastowe udostępnianie plików osobom trzecim. Wrzucanie najnowszych zdjęć na Facebooka czy udostępnianie filmu na Tweeterze to nie tylko nasz styl życia, lecz również wbudowana funkcja SafeSync.

- Dostęp zawsze i wszędzie - Bez względu na to, gdzie użytkownik się łączy, mas dostęp do swoich plików za pośrednictwem dowolnego urządzenia z dostępem do sieci - kiedy tylko chce.

- Zaprojektowany od nowa, łatwiejszy w użyciu interfejs - Interfejs SafeSync został całkowicie zmieniony, by ułatwić korzystanie z rozwiązania zarówno nowym, jak i doświadczonym użytkownikom. SafeSync 5.0 pozwala na przeciąganie i upuszczanie plików do folderu SafeSync, natychmiastowo synchronizując je z chmurą i wszystkimi pozostałymi urządzeniami.
- Muzyka Gratis - Aby zademonstrować ogromne możliwości, bezpieczeństwo i funkcje oferowane przez SafeSync umożliwiające zarządzanie cyfrowymi skarbami, Trend Micro połączyło siły z eMusic. Firma oferuje próbną subskrypcję z pulą kredytów muzycznych wartą 21 funtów (24.50 euro). Więcej szczegółów można uzyskać pisząc na adres trend@emusic.com

Dostępność
Nowi klienci mogą nabyć SafeSync 5.0 już dziś na tej stronie, a aktualni użytkownicy będą otrzymywać automatyczne aktualizacje produktu począwszy od końca listopada.


Ceny i dostępność:

20GB - 5.00 Euro (1 miesiąc) lub 29.95 Euro rocznie
50GB - 7.00 Euro (1 miesiąc) lub 69.95 Euro rocznie
100GB - 11.00 Euro (1 miesiąc) lub 110.00 Euro rocznie
Wymagania systemowe:
Wymagane systemy operacyjne:
Windows 7, SP1 (32 i 64-bit)
Pamięć: 1 GB
Dysk twardy: 50 MB
Windows Vista SP2 (32 i 64-bit)
Pamięć: 1 GB
Dysk twardy: 50 MB
Windows XP SP3 (tylko 32-bit)
Pamięć: 512 MB (rekomendowane 1 GB)
Dysk twardy: 50 MB
Mac OS X 10.5.8 i 10.6 (tylko 32-bit)
Pamięć: 1 GB
Dysk twardy: 50 MB
Obsługiwane przeglądarki:
Internet Explorer 7, 8 i 9 (32 i 64-bit)
Firefox 3.5 i 3.6
Safari dla Mac 4 i 5
Chrome 5 lub nowsza
Przeglądarki mobilne dla iPhone/iPada, Android, Windows Mobile
iOS 3.13, 4.1 i 4.2
Android 2.1 i 2.2

 

Epson WorkForce: ekonomiczne atramentowe kombajny A3+

Pierwsze w ofercie firmy kolorowe, wielofunkcyjne urządzenia atramentowe A3+ z rodziny Epson WorkForce. Atrament DURABrite Ultra jest odporny na działanie wody, rozmazywanie, używanie zakreślacza i blaknięcie.

Cztery oddzielne pojemniki (CMYK) wielkości XL umożliwiają wydruk do 1.000 stron A4 i zapewniają niskie jednostkowe koszty druku. Dostępna w Polsce od grudnia 2011.

Firma Epson po raz pierwszy wkracza na rynek atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3+ prezentując nowe drukarki atramentowe z rodziny WorkForce. Modelom wielofunkcyjnym WorkForce WF-7525 i WF-7515 towarzyszy jednofunkcyjny WF-7015. Urządzenia dostępne będą w Polsce od grudnia br. w sugerowanych cenach detalicznych odpowiednio 1.620 zł, 1.200 zł i 850 zł. Gwarancja 24 miesiące. Orientacyjna cena detaliczna pojemnika XL (seria Jeleń T13) z atramentem umożliwiającym wydruk do 1.000 stron A4 - 106 zł (czarny) i 65 zł każdy z 3 kolorów (CMY).

Nowa seria urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3+ firmy Epson została stworzona na potrzeby zarówno małych firm, jak i biur domowych, aby jak najlepiej mogły wykorzystać swoje ograniczone zasoby finansowe, a jednocześnie usprawnić codzienną pracę. Nowe urządzenia to idealne narzędzia szczególnie dla takich użytkowników jak graficy, architekci czy inżynierowie. Urządzenia stanowią idealne połączenie atrakcyjnej ceny i niskich kosztów eksploatacji, niezawodności, prędkości oraz licznych dodatkowych funkcji zwiększających produktywność. Standardem dla tych urządzeń jest praca w sieci LAN - przewodowej i Wi-Fi, co znakomicie ułatwia instalacje w biurze czy w domu oraz ułatwia korzystanie wielu użytkownikom - nie tylko pracownikom firmy ale i jej klientom czy gościom.

Wydruki tworzone są szybko i wydajnie, a wymagający użytkownicy mogą skorzystać z superszybkiego, dwustronnego drukowania A4 dostępnego w modelach WF-7525 i WF-7015, oszczędzając tym samym papier i obniżając koszty, nawet o 50 procent.

Produktywność dodatkowo zwiększa duża pojemność zasobnika papieru oraz podwójne tace na papier mieszczące, maksymalnie 500 arkuszy - czyli cała ryzę papieru - w modelach WF-7525 i WF-7015. Oznacza to rzadsze uzupełnianie zasobnika papieru i większą wszechstronność. Flagowy model WF-7525 wyposażono także w automatyczny podajnik dokumentów na 30 arkuszy umożliwiający wielostronne skanowanie, kopiowanie i faksowanie maksymalnie w formacie A3. Automatyczny podajnik dokumentów ADF (Automatic Datasheet Feeder) umożliwia też dwustronne kopiowanie dokumentów formatu A4.

Alberto Raviolo, dyrektor działu drukarek atramentowych dla małych firm Epson Europe, powiedział: „Nowa gama urządzeń wielofunkcyjnych oferuje wiele funkcji, których potrzebują nasi klienci prowadzący małe firmy. Wydruki charakteryzuje wysokiej jakości tekst i grafika oraz i żywe kolory, a dodatkowo można zaoszczędzić nawet do 50% kosztów wydruku strony w porównaniu z konkurencyjnymi drukarkami laserowymi1). Dzięki oddzielnym, dużym wkładom atramentowym XL firmy Epson z serii Jeleń można wydrukować do 1.000 stron4) z jednego pojemnika, co stanowi odpowiednik dwóch ryz papieru. Drukowanie dwustronne pozwala zmniejszyć zużycie papieru
i koszty nawet o 50 procent. Mniejsze zużycie energii elektrycznej potwierdzone certyfikatem ENERGY STAR pozwala dodatkowo zmniejszyć koszty i wpływ na środowisko".

Modele WF-7515 i WF-7525 oferują ponadto usługę Epson Connect, zapewniając jeszcze większą elastyczność i swobodę, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko i łatwo drukować bezprzewodowo dokumenty i obrazy ze smartfonów czy tabletów5). Co więcej, można drukować z każdego miejsca na świecie, wysyłając dokumenty i obrazy e-mailem bezpośrednio do drukarki.

Główne cechy produktu WF-7015

  • Sugerowana cena detaliczna (z VAT) 850 zł
  • Drukowanie w formacie A3+
  • Skanowanie, kopiowanie i faksowanie w maks. formacie A3 -
  • Koszt wydruku strony nawet o 50% niższy niż w konkurencyjnych drukarkach laserowych[1])
  • Drukowanie do 15 str./min monochromatycznie i do 8,4 str./min w kolorze3) / 34 str./min w trybie roboczym[2]) -
  • Drukowanie do 15 str./min monochromatycznie i do 8,2 str./min w kolorze3) / 34 str./min w trybie roboczym2)
  • Dwustronne drukowanie do 7,7 str./min monochromatycznie / 5,2 str./min[3]) w kolorze
  • Automatyczny podajnik dokumentów na 30 arkuszy -
  • Dwustronne drukowanie, kopiowanie i faksowanie w formacie A4 -
  • Ładowana od przodu taca (tace) na papier o dużej pojemności 2 x 250 ark.
  • Skanowanie w wysokiej rozdzielczości 1200 dpi -
  • Drukuj do 1000 stron[4]) dzięki oddzielnym wkładom atramentowym XL firmy Epson z serii Jeleń
  • Udostępnianie wielu użytkownikom dzięki łączności Wi-Fi i Ethernet

 


Główne cechy produktu WF-7515

  • Sugerowana cena detaliczna (z VAT) 1.200 zł
  • Drukowanie w formacie A3+
  • Skanowanie, kopiowanie i faksowanie w maks. formacie A3
  • Koszt wydruku strony nawet o 50% niższy niż w konkurencyjnych drukarkach laserowych[1])
  • Drukowanie do 15 str./min monochromatycznie i do 8,4 str./min w kolorze3) / 34 str./min w trybie roboczym[2])
  • Drukowanie do 15 str./min monochromatycznie i do 8,2 str./min w kolorze3) / 34 str./min w trybie roboczym2) -
  • Dwustronne drukowanie do 7,7 str./min monochromatycznie / 5,2 str./min[3]) w kolorze -
  • Automatyczny podajnik dokumentów na 30 arkuszy Jednostr.
  • Dwustronne drukowanie, kopiowanie i faksowanie w formacie A4 -
  • Ładowana od przodu taca (tace) na papier o dużej pojemności 250 ark.
  • Skanowanie w wysokiej rozdzielczości 1200 dpi
  • Drukuj do 1000 stron[4]) dzięki oddzielnym wkładom atramentowym XL firmy Epson z serii Jeleń
  • Udostępnianie wielu użytkownikom dzięki łączności Wi-Fi i Ethernet

 

 

Główne cechy produktu WF-7525

  • Sugerowana cena detaliczna (z VAT) 1.620 zł
  • Drukowanie w formacie A3+
  • Skanowanie, kopiowanie i faksowanie w maks. formacie A3
  • Koszt wydruku strony nawet o 50% niższy niż w konkurencyjnych drukarkach laserowych[1])
  • Drukowanie do 15 str./min monochromatycznie i do 8,4 str./min w kolorze3) / 34 str./min w trybie roboczym[2]) -
  • Drukowanie do 15 str./min monochromatycznie i do 8,2 str./min w kolorze3) / 34 str./min w trybie roboczym2)
  • Dwustronne drukowanie do 7,7 str./min monochromatycznie / 5,2 str./min[3]) w kolorze
  • Automatyczny podajnik dokumentów na 30 arkuszy Dwustr.
  • Dwustronne drukowanie, kopiowanie i faksowanie w formacie A4
  • Ładowana od przodu taca (tace) na papier o dużej pojemności 2 x 250 ark.
  • Skanowanie w wysokiej rozdzielczości 1200 dpi
  • Drukuj do 1000 stron[4]) dzięki oddzielnym wkładom atramentowym XL firmy Epson z serii Jeleń
  • Udostępnianie wielu użytkownikom dzięki łączności Wi-Fi i Ethernet

 

 


[1] Porównanie w stosunku do 10 wiodących kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych A4 sprzedawanych we Francji, w Niemczech, we Włoszech, w Hiszpanii i w Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2010 r. według danych IDC. Koszt wydruku strony obliczany jest na podstawie oficjalnego cennika producenta dla wkładów z tonerem i opublikowanych danych o wydajności z Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii na grudzień 2010 r.
[1] Więcej informacji na stronie www.epson.eu/testing
[1] Oszacowano zgodnie z normą ISO/IEC24734 obrazującą średnią ESAT testów kategorii biznesowej dla domyślnego druku jednostronnego. Więcej informacji na stronie www.epson.eu/testing
[1] Przybliżone wartości stron oparte na normach ISO/IEC 24711 i 24712. Więcej informacji na stronie www.epson.eu/testing


###

Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.
Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo¬¬balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.

 

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 następna »

2016 (7)

2015 (13)

2014 (53)

2013 (188)

2012 (300)

2011 (351)

    Grudzień (41)
  • Listopad (55) TypeError

    TypeError

    modules/smarty/libraries/smarty/Smarty.class.php [1693]:

    stripslashes(): Argument #1 ($string) must be of type string, array given

    Czas wywołania: {execution_time} sekund, użyto {memory_usage} MB pamięci. Wygenerowano przez Kohana v{kohana_version}.