Stratomaster Flight-2 do samolotu - instrukcja (wersja EN)

Stratomaster Flight-2 do samolotu - instrukcja (wersja EN)

437,17 kb
Liczba pobrań: 6
Otwórz plik
Pobierz plik

Podobne instrukcje


Odsłon:  1982  Data dodania:  2009-03-27 15:18:33 
Czy ta instrukcja jest pomocna ?

Opis:

Stratomaster Flight II to pełny podstawowy, zespolony przyrząd lotniczy o wyjątkowo zwartej budowie, przewidziany jako główny lub pomocniczy instrument nawigacyjny w mniejszych statkach powietrznych.

 

Mimo małego rozmiaru (otwór 3,5") instrument ma wbudowane wiele funkcji od wysokościomierza i prędkościomierza po wskaźnik przepływu/stanu paliwa, obrotomierz i wiele pomocniczych funkcji, włączając w to automatyczne wpisy do dziennika lotów (glight log). Niska waga, małe gabaryty i wysoka funkcjonalność, w połączeniu z zachęcającą ceną, stanowią, że jest on idealnym wyborem do wielu zastosowań.

 

Flight II stanowi idealne uzupełnienie Stratomastera E1 (układu monitorującego pracę silnika) dla pełnej, zwartej i niedrogiej, a jednocześnie bardzo funkcjonalnej, zabudowy kokpitu.

 

Cechy:

 

Wysokość od -700 ft do >40 000 ft (12 195 m)

Prędkościomierz (zakres 16-250mph)

Analogowy wariometr (VSI) (zakres +/- 1600 ft/min)

Cyfrowy wariometr (VSI) (zakres +/- 10.000 ft/min)

Automatyczny pomiar czasu trwania lotu

Zegar czasu rzeczywistego dla czasu lokalnego i wpisów do dziennika lotów

Pomiar przepływu paliwa (z opcjonalnym czujnikiem przepływu paliwa)

Obliczanie pozostałego paliwa na podstawie jego przepływu

Poziom paliwa z opcjonalnego czujnika poziomu paliwa

Wielopunktowa kalibracja czujnika poziomu paliwa dla uwzględnienia różnych kształtów zbiornika i błędu nieliniowości samego czujnika.

Obrotomierz, programowalny dla różnych typów silników

Licznik motogodzin, może być wstępnie skonfigurowany dla dowolnego nastawienia aż do 9999 godzin.

Licznik przeglądów (wymiana świec itp.)

Automatyczny wpis do dziennik lotów (zachowuje ostatnich 60 lotów)

Wbudowana przeglądarka wpisów dziennika

Pobieranie wpisów dziennika do PC lub do opcjonalnego urządzenia-klucza do transferu logów nalotu (flight logs) (Key ring flight log download device)

Wyświetlacz temperatury (z dołączonym czujnikiem temperatury otoczenia)

Wysokościomierz gęstościowy.

Barometr (ciśnienie lokalne)

Wyświetlanie TAS (true airspeed)

Zasięg lotu w oparciu o TAS

Długotrwałość lotu w oparciu o TAS.

Stoper

Wybór wyświetlanych jednostek: mph, km/h, węzły, stopy, metry, litry, galony

Czas może być wyświetlany w minutach lub dziesiętnych częściach godziny.

Wyświetlacz stosunku składowej pionowej zniżania/zwyżania do składowej poziomej.

Alarm zbyt niskiej prędkości,

Alarm zbyt wysokiej prędkości,

Alarm niskiego poziomu paliwa.

Uwaga: użycie systemu monitorowania poziomu paliwa na bazie analizy jego przepływu jako podstawowego systemu wskazywania jego poziomu nie jest zalecane. Obliczenie poziomu paliwa na podstawie jego przepływu jest operacją względną i obciążoną błędem. System ten można wykorzystywać wyłącznie jako pomocniczy wskaźnik paliwa dla obliczania zasięgu i długotrwałości lotu przy dostępności bezpośredniego wskaźnika poziomu paliwa. Warunek ten jest spełniony jeżeli zainstalowany zostanie opcjonalny czujnik przepływu paliwa.

Dodaj do ulubionych Zgłoś naruszenie regulaminu

Komentarze (0)


Aby dodać komentarz musisz się zalogować.


Brak komentarzy

Instrukcje od

Brak instrukcji