Panasonic wprowadza smartfony na rynek europejski - Instrukcja.pl

Panasonic wprowadza smartfony na rynek europejski

Firma Panasonic poinformowała dziś, że od marca 2012 r. rozwinie działalność w segmencie smartfonów na rynku europejskim. Firma ogłosiła także, że w roku finansowym 2016, który kończy się 31 marca 2016, planuje osiągnąć cel ogólnoświatowej sprzedaży smartfonów (wyłączając Japonię) na poziomie 9 milionów sztuk. Europa będzie pierwszym etapem rozwoju na rynku globalnym.


Obecnie na ogólnoświatowym rynku telefonów komórkowych można zaobserwować wzrost popularności smartfonów. Panasonic planuje wykorzystać te tendencje i wprowadzić w marcu 2012 r. na rynku europejskim swój pierwszy globalny model tego typu urządzenia.
Najważniejsze cechy smartfona Panasonic to:
1. Ultrasmukłe wzornictwo nawiązujące do kształtu litery D.
2. Wysokiej jakości ekran Quarter HD (QHD) OLED o przekątnej 4,3 cala.
3. Odporność na wodę i kurz.

W dalszej kolejności Panasonic poszerzy swoją ofertę, planując sprzedaż 1,5 miliona smartfonów w Europie w przyszłym roku finansowym. W roku finansowym 2016 Panasonic planuje natomiast sprzedaż 15 milionów sztuk w skali globalnej, w tym 9 milionów w Europie, Azji, Chinach i USA oraz 6 milionów w Japonii (z czego pięć milionów to smartfony).
Telefon KX-TU301 jest wyposażony w podświetlaną klawiaturę, dzięki której jest łatwy w obsłudze zarówno w dobrze oświetlonych pomieszczeniach, jak i w ciemności. Wszystkie przyciski są duże i wystają ponad obudowę, co poprawia funkcjonalność urządzenia szczególnie w przypadku osób słabiej widzących. Klawisze przycisku nawigacyjnego działające w czterech kierunkach (w górę, w dół, w W kwietniu tego roku, przed reorganizacją planowaną na styczeń 2012 r., Grupa Panasonic powołała Systems & Communications Company (SNC), która zajmuje się produktami i usługami związanymi z systemami, sieciami i komunikacją komórkową. W ramach tej firmy Panasonic zmaksymalizuje swoje zasoby wewnętrzne - wykorzysta między innymi istniejącą już fabrykę w Malezji. Telefony tworzone obecnie na rynek japoński pochodzą z tej fabryki i będzie ona także produkować zapowiedziany pierwszy model globalny.

Panasonic będzie nadal poszerzać swoją ofertę produktów i zwiększać sprzedaż. Proces ten będzie mieć szybkie tempo dzięki wykorzystaniu zasobów technologicznych oraz badawczo rozwojowych grupy, a także jej jednostek produkcyjnych i przedstawicielstw handlowych na całym świecie. Przyczyni się to do wzmocnienia działalności badawczo rozwojowej i produkcyjnej, a także struktury handlowej i konkurencyjności produktu.
Zdjęcia prototypu nowego smartfonu są dostępne pod adresem:
http://mobilephone.panasonic.jp/epress/global/index.html
Login: mobile
Hasło: global

Panasonic planuje ekspansję swoich telefonów komórkowych na rynku światowym - docelowo w roku finansowym 2016 sprzedaż poza Japonią ma osiągnąć 9 milionów sztuk.

 

 

###


O Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwijaniu i produkcji elektroniki zaspokajającej szeroką gamę potrzeb konsumentów, biznesu i przemysłu. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2010 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,42 bilionów jenów (56,6 miliardów dolarów). Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoyi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Więcej informacji o firmie i marce Panasonic znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/

 

2016 (7)

    Czerwiec (2) TypeError

    TypeError

    modules/smarty/libraries/smarty/Smarty.class.php [1693]:

    stripslashes(): Argument #1 ($string) must be of type string, array given

    Czas wywołania: {execution_time} sekund, użyto {memory_usage} MB pamięci. Wygenerowano przez Kohana v{kohana_version}.